wtorek, 2 sierpnia 2011

Czas na info! -"The News" #2

Witajcie już w drugim wydaniu "The News".
Uznałem, że ta nazwa najlepiej pasuje do tego co tu pisze, więc można tą "serię" uznać za "główną".
Trochę się pozmieniało, głównie w sprawach wyglądu tego blogu.
Zapraszam zatem do zapoznania się ze zmianami.


Zmiany przedstawię w formie listy abyście mogli wybrać sobie te najciekawsze:
  • "The News" od dziś to stała seria -nie przedłużając to co teraz czytacie jest od dziś stałą serią postów. Według moich planów miała wychodzić jak na blogu zajdą jakieś zmiany. Na razie wyszło tak, że wychodzi w pierwszym tygodniu każdego miesiąca. W przyszłości na pewno zajdą zmiany odnośnie systematyczności tej serii.
  • Grafika dla "TN"* -jak widzicie, zrobiłem obrazek specjalnie dla serii aby mogła się wyróżniać spośród innych postów. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
  • Twitter na blogu -znowu zwróciłem się w stronę twittera i dodałem na bloga widget pokazujący ostatnie tweety. To kolejna próba sprawienia byście byli bardzie poinformowani. Teraz macie wszystko na blogu. Zapraszam także do follow'owania mnie na Twitter.
  • Optymalizacja bloga -ta zmiana jest najmniej widoczna ale jest jedną z najważniejszych zmian. Zmniejszyłem wagę obrazków i pousuwałem błędy z kodu postów by jeszcze przyspieszyć działanie bloga.
  • Drobne zmiany w projekcie -zmieniłem trochę w projekcie: teraz wiecie, że to ja piszę posty (autor na górze) a tagi dałem na dół posta.

Żeby nie było, że post krótki, dodam jeszcze plany na przyszłość (nie aż tak odległą, ok 1 m-c), również w formie listy:
  • Poprawa wyglądu logo bloga -jedynie chodzi o estetykę.
  • Zmiana sposobu pisania postów -chodzi mi o wyłączenie funkcji "Czytaj dalej" i usunięcie z nagłówków pogrubienia (ten punkt jest najmniej prawdopodobny).
  • Pisanie częściej! -postaram się pisać częściej, co tu dużo mówić. 
  • Nowa seria -jeżeli was to interesuje to planuję wprowadzić jakąś stałą, częstą serię. Możecie pisać mi co chcielibyście w niej zobaczyć: recenzje gier, przegląd programów, ciekawe zdjęcie, a może jakiś projekt?
  • Zakładka "O mnie" -ma to być forma informacji o mnie i zarazem streszczenie wszystkich ważniejszych informacji o blogu.

Mam nadzieję, że ta forma "The News" jaką wam przedstawiłem jest bardziej czytelna niż ta poprzednia. 
Do kolejnego postu.
Parysus

*Dla zainteresowanych mogę dodać post z innymi wariantami loga "The News" -proszę mnie tylko poinformować.

    19 komentarzy:

    1. Ja chcę zobaczyć te warianty. Fajny ten obrazek. Fajny pomysł z tym "P" w środku :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Mam to samo zdanie co mój poprzednik. Również podoba mi się to "P" w środku. Możesz dawać też nr wydania obok obrazka

      OdpowiedzUsuń
    3. Zrob nową serie o grach. na steamie są demówki, mozesz w nie grac i pisac jak ci sie podobaly.

      OdpowiedzUsuń
    4. napisz o minecrafcie.

      OdpowiedzUsuń
    5. Możesz poprosić jakiegoś blogera aby napisał Ci jeden post. Taka współpraca jest bardzo fajna bo czytelnicy twojego poznają innego bloga a czytelnicy tego innego -twojego bloga.
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    6. zrób regulamin korzystania z bloga. przyda sie oźniej.

      OdpowiedzUsuń
    7. szczerze? jedyne co dałeś nam do czytania na temat to "Jak blogować" (bardzo dobra poradniko-recenzja) i "Review lipca" (interesujące tematy). Patrząc na to, że twój blog ma już 5 postów tylko dwa mogą być zaliczane jako wartościowe. Nie piszę tego źle, dobrze ci idzię ale ja radzę skupić się naprawdę na punkcie "Pisz więcej!". ale wygląd bloga super, 50% czytelników już czeka na kolejne posty tylko z powodu wyglądu. Napisz o tym jak ty postrzegasz grafikę, podziel się z nami jakimś fajnym obrazkiem, lub czymś co zrobiłeś. Słyszałem, że robiłeś gry i programy-może poszukać po dysku i znajdziesz, którąś lub ktoryś z nich.

      P.S. Jak nie wiesz kim jestem to powiem tyle- pozdrowienia ze strony Sur95 :) Masz mój e-mail, napisz.

      OdpowiedzUsuń
    8. Oj, ledwo dodałem posat a tu tyle komentarzy.
      @armond92 Bardzo się cieszę :)
      @Fill Pomyślę nad tym numerkiem, już tak bardzo mi pomogłeś.
      @Anonimowy Bardzo interesujący pomysł na serię. Muszę to zapisać...
      @minecrafter to chyba w serii o grach (2 punkty)
      @lola32 znam ten rodzaj współpracy -nigdy mi nie służył ale zawsze można spróbować.
      @MatiusPRW będzie jak będzie trzeba :)
      @Sur95 stary nie odzywałeś się od ponad dwóch lat! Jak zawsze szczera ostra wypowiedź. Napiszę do Ciebie nie martw sie.

      Och ale się rozpisałem. Rekord.

      OdpowiedzUsuń
    9. Jestem za serią gier! 3 PUNKTY!

      OdpowiedzUsuń
    10. @Parysus tak szybko odpisujesz, że chyba pali ci się klawiatura :D

      OdpowiedzUsuń
    11. Chyba wolicie oceniać bloga w tym poście niż w innych :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Jestem za grami!

      OdpowiedzUsuń
    13. Jak na razie 4 punkty za grami.

      OdpowiedzUsuń
    14. JA jestem za grami!!

      OdpowiedzUsuń
    15. @EragornPL chyba cię znam. grasz na rpg Minecrafci?

      OdpowiedzUsuń
    16. BountyBountysierpnia 04, 2011

      Gry!!!!!!!

      OdpowiedzUsuń
    17. @EragornPL widziałem cię jak robiłeś "dałn dens" xD

      OdpowiedzUsuń
    18. Osbiściejestem za serią z grami

      OdpowiedzUsuń

    Archiwum