niedziela, 14 sierpnia 2011

Google naszym przyjacielem jest!

Dla niektórych temat może i głupi ale to mój blog i chcę o tym napisać. Co tu zamieszczę to głównie moje przemyślenia na temat Google -najpotężniejszego narzędzia do wyszukiwania haseł, jak i wielkiej korporacji zajmującej się oprogramowaniem itp. Tak, lubię to!


Na początek odpowiem na jedno pytanie zadane mojej osobie. Nie będę robił z każdego postu innej serii. Już na początek walnąłem dwie serie ("The News", "Wena twórcza" -przyp.red.) oraz jedną wprowadzam, a to nie oznacza, że z każdym postem pojawi się nowa seria. END

Wyszukiwarka wszech czasów!
Czemu zdecydowałem się na taki temat? Pisałem w jednym poście, że jestem za Google i jego produktami dlatego zdecydowałem napisać post o wielkiej mocy jaką posiada. No, może trochę przesadziłem z tą mocą.

Powiedźcie kto kiedykolwiek nie spytał czegoś Google? Nie dosłownie, wiadomo że małe dzieci nie korzystały wcześniej z Google. W każdym bądź razie nie znam osoby, która by nie skorzystała chociaż raz z wyszukiwarki. To naprawdę potężne narzędzie które nigdy się nie myli. Czasami zdarzają jednak mu się jakieś drobne usterki. Ale i tak jest świetne.

Potęga Google
Google potęgą.
Ale jaką naprawdę Google ma moc? Można ją określić na podstawie wszystkich produktów korporacji. Na przykład taki Gmail jest świetną i niezawodną, pozbawioną spamu i bardzo zaawansowaną a na dodatek wygodną pocztą. Albo taki YouTube, którego baza filmów jest tak wielka, że nie można -nawet spędzając całe życie- oglądnąć wszystkich. Jest jeszcze wiele innych produktów, jak m.in. przeglądarka Chrome, ale i tak najważniejsza jest wyszukiwarka Google. Już dwa, cztery, siedem, dwanaście lat temu Google było potęgą i chyba tak zostanie.

Google+, czyli nowy rywal Facebook'a
Google rozwijało się coraz szybciej i coraz więcej usług oferowało. W końcu doszło do tego, że korporacja wydała nowy serwis społecznościowy Google+. Moim zdaniem była to odpowiedź na wzrastającą popularność innego serwisu społecznościowego -Facebook'a. Różnicą pomiędzy nimi był ułatwiony interfejs Google+ i nowe wydajniejsze oraz lepsze funkcje. Na dodatek Google wprowadziło +1's co miało być odpowiedzią na I like it Facebook'a. Jest jeszcze sporo podobieństw pomiędzy Google a Facebookiem np.: Google Friend Connect a Facebook Connect. Zobaczymy w przyszłości co wyjdzie z Google+ bo pomimo wielkości tego portalu wciąż na logu widnieje napis Beta.

Google vs Facebook


Nie wiem co tu jeszcze napisać. Pewnie chcecie się spytać po co tak reklamuje Google? Lubię ich produkty i chciałem też po prostu coś napisać :).
Do kolejnego postu.
Parysus

1 komentarz:

Archiwum