piątek, 7 października 2011

Problemy, problemy i jeszcze raz problemy

Już widzę wasze komentarze "Jakie problemy?". Pojawiły się niewielkie niedogodności odnośnie mojej działalności, niewielkie na szczęście.
Nie mam wiele do powiedzenia, uświadamiam was tylko z obecną sytuacją.

Nie będzie w tą sobotę "Let's Game". Powód? Mam za dużo na głowie. Moi nauczyciele są bardzo wymagający i już sobie nagrabiłem na początek tego roku, więc staram się nie dopuścić do gorszej sytuacji.

Nie będzie zaległego "Review września", ponieważ po 1. jest już właściwie zapóźno, po 2. nie zdarzyło się za
dużo i po 3. nie widzę przyszłości w tej serii, na razie zostaje wpisana na listę "Do przemyślenia".

Przykro mi, szkoła mnie męczy.

Do kolejnego postu.
Parysus

4 komentarze:

  1. Nie no spox, tylko dodaj coś jeszcze. Tak wogóle to nie masz zbyt popularnego bloga :|, nie że obrarzam albo co

    OdpowiedzUsuń
  2. @Fill może i nie mam, ale to kwestia czasu. Popularność nie zależy od ilości komentarzy ani od ilości wejść tylko od ilości ludzi którzy powracają.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Parysus wlasnie! nie od tego zalezy popularnosc bloga, a na twoim przykladem jest Fill lub Eragorn, czesto widze ich komentarze na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie problemy? Pff... :D niee noo popieram cię, ja jestem jeszcze w gimnazjum i mi nauczyciele dużo zadają a słyszałem że dalej jest jeszcze wiećej nauki

    OdpowiedzUsuń

Archiwum