piątek, 16 grudnia 2011

Kolejny konkurs, kolejna wygrana

Witajcie. Pisze bo mi się chcę. Otóż chcę poinformować, że (znowu) zostałem zwycięzcą w konkursie internetowym zorganizowanym przez stronę LinEye.pl. Wygrana wartościowa, bo jest nią książka "Blog, więcej niż internetowy pamiętnik" oraz bon upominkowy Empik o nominale 50zł.

Najlepsze jest to, że o tym konkursie zapomniałem! Tak, wypełniłem ankietę, odpowiedziałem na pytanie konkursowe, wysłałem i zapomniałem. Nie pojęte -najpierw wygrana w konkursie TubePlay a teraz w konkursie serwisu LineEye.pl a nagrody wartościowe i podobają mi się.

Trzeba też zaznaczyć, że biorąc udział w tym konkursie wartość nagród była wyższa niż w konkursie TubePlay.
Wtedy to było 85zł kontra 62zł (ówczesna cena Minecrafta). No cóż cieszę się, nie ukrywam tego choć na początku nie przejąłem się tym. Ot kolejny e-mail od nich. Teraz dopiero zdaje sobie sprawę z tego. Miło.

Ale żeby nie było, że to kolejny post "chwalący" zadam wam pytanie, które chyba stanie się stałym elementem tych postów.

Co byście kupili mając bon Empik 50zł? Odpowiedzi w komentarzach.

Do kolejnego postu.
Parysus

2 komentarze:

  1. Za tą kasę kup w Empiku jakąś grę i zrób recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. a kiedy JAAA w końcu coś wygram ?? ^•^
    hahaaa sie cieszysz !! ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum