czwartek, 1 grudnia 2011

Wyniki konkursu TubePlay -Patryk Song rządzi!

Wiem, że to prostackie, chamskie, nieodpowiednie, dziecinne itp itd ale WYGRAŁEM, WYGRAŁEM!

Tak, wygrałem konkurs TubePlay, a więc stałem się posiadaczem gifcode'a, dzięki czemu mogę już spokojnie wchodzić na serwery typu s.mycraft.pl lub s1.jcraft.pl oraz oczywiście moje plany dotyczące "Let's Play" stają się coraz bardziej realne.

Nie jest to jakaś nagroda o wartości 10 000, 1 000 lub chociaż 139.99 zł ale bardzo mnie cieszy. Szczególnie, że Minecraft a raczej klucz do niego kosztuje już 20 euro a to jakieś 80 zł.

Ja oszczędzam 80 zł i mogę grać na różnych serwerach.
Oczywiście tutaj zamieszczam film przedstawiających zwycięzcę oraz 5 innych najciekawszych prac.


Przy okazji możecie w komentarzach napisać, która według was muzyczka powinna wygrać lub po prostu, która wam się bardziej podoba.

Do kolejnego postu.
Parysus

1 komentarz:

  1. Ale zaciesz ; D !!! Fajna muzyka normalnie jak DJ haha

    OdpowiedzUsuń

Archiwum