czwartek, 14 czerwca 2012

Owoc mojej kreatywności

Jak zapewne większość z was wie interesuję się grafiką w każdej postaci. Moi znajomi doskonale o tym wiedzą i jeden z nich zaproponował mi aby dodał kilka z nich na bloga. Mnie ten pomysł się nie spodobał, bo ja sam nie uważam się za jakiegoś wirtuoza, mistrza grafiki komputerowej. Ale tak po przemyśleniu postanowiłem, że umieszczę kilka obrazków z takiej mojej prywatnej "serii".

Jeśli ściągniecie któryś z obrazków to jego nazwa odpowiada tytułowi. Niektóre nie pasują do treści ale nie przejmujcie się tym.^^

"District"

"Green Palette"

"Electric Avenue"

"Lorem"

"McChallenger"

Myślę, że wam się spodoba. Opinie proszę zamieszczać w komentarzach.

11 komentarzy:

  1. Zrobisz tapetę z "McChallenger"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, akurat to jest łatwe do zrobienia :)

      Usuń
    2. To kiedy będzie? :D

      Usuń
    3. Jak zrobię ;P Tak poważnie to najprawdopodobniej jutro. Link będzie dostępny prawdopodobnie pod obrazkiem.

      Usuń
    4. już tydzień mija :D

      Usuń
    5. Sorry, jestem zmęczony, nie mam siły na nic. Jak uda mi się zrobić to wstawię do nowego postu te tapety.

      Usuń
    6. Dobra nam się nie śpieszy :)

      Usuń
  2. McChallenger jest zajebiste ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Electric Avenue i McChallenger najlepsze! Chcę takie tapety

    OdpowiedzUsuń
  4. District, Electric i McChallenger to są najlepsze prace.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum