środa, 13 czerwca 2012

O włos! Walka Rosji z Polską o zwycięstwo

Niewiele brakowało a Polacy cieszyli by się pierwszym zwycięstwem od kilku lat z Rosją. Ale remis to też dobry wynik, a nawet świetny jeśli weźmiemy pod uwagę, że reprezentacja Rosjan jest jedną z silniejszych.

Mecz więc jest dużym sukcesem. Jedyną rzeczą w tym spotkaniu, która mnie niepokoiła to taktyka gry. Lewandowski był osamotniony, nie miał z kim grać przez co straciliśmy szansę na zwycięstwo. Na szczęście obrana czuwała. Kilka interwencji Wasilewskiego i Perquisa uratowało nam tyłki.  W pierwszej połowie już myślałem, że Rosjanie strzelą nam drugiego gola ale po bramce Błaszczykowskiego moje nastawienie wróciło do standardowego pozytywnego nastawienia.

Teraz czeka nas mecz z Czechami, którzy po zwycięstwie z Grekami 2:1 są zdeterminowani. Stąd moje przeczucie, że będzie to trudne spotkanie, ale wierzę w naszych i jestem pewien, że już niedługo zobaczymy ich w ćwierćfinałowych spotkaniach.

4 komentarze:

  1. Nie wykorzystaliśmy wprawdzie wszystkich błędów Rosjan. Pewnie bysmy wygrali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artur Mościanckiczerwca 13, 2012

      Tak, ale popatrz też z drugiej strony, że Rosjanie też mogli wykorzystać nasze błędy i wygrać.

      Usuń
    2. Powinniśmy się cieszyć z remisu. Owszem popełniliśmy sporo błędów, Rosjanie też. Cóż, Wyniku już nie zmienimy.

      Usuń
  2. To wszystko wygląda jak na polu bitwy. Pamięta się dobrze meczyk, jak wrzeszczeli na ruskich.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum