niedziela, 1 lipca 2012

Koniec Euro 2012

Potrzebowałem ponad połowy miesiąca aby w końcu napisać coś znowu na ten temat. Dzisiaj ostatni dzień mistrzostw, Włochy grają z Hiszpanią a my... zresztą nieważne, polscy kibice pokazali klasę. Nie wszyscy wprawdzie ale co my możemy zrobić? Nie będę nawoływał do nienawiści, przecież to nie jest moja rola. Ale za to irlandzcy fani pokazali całej Europie jak powinno się przeżywać tego typu imprezy.

Dostali nawet nagrodę od UEFA za postawę w trakcie trwania mistrzostw. Bardzo dobrze, należało im się.
Pytanie za kim jestem w tych finałach? Za Włochami oczywiście. I to nie ze względów przypadkowych, część mojej rodziny jest z Włoch. A Hiszpanie i tak już wygrali jedne mistrzostwa.

Jeśli chodzi o organizację. Spokojnie, nie będę zanudzał ani krytykował. Jestem z niej zadowolony. Nie jest to oczywiście to co nam obiecali, autostrady itp ALE mamy piękne stadiony, już nie patrząc na te wszystkie "afery" z nimi związanie. Strefy kibica były przygotowanie w miarę do potrzeb (z wyjątkami). Polscy kibice też się świetnie zaprezentowali. Co z tego, że po meczu z Czechami wrócili dawni, marudzący obywatele. Było świetnie i powinniśmy być dumni. Oby więcej takich imprez. Ale już nigdy więcej takich postów. Nie będę już pisał o Euro. Cieszcie się.

Prawa do loga Euro2012 należą do UEFA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum