piątek, 13 lipca 2012

Przerwa wakacyjna

Już od ponad dwóch tygodni trwają wakacje. Więcej czasu powinno oznaczać więcej materiałów, postów itp ale dla mnie to czas odpoczynku i zebrania sił. W zeszłym roku mój blog rozwijał się właśnie w trakcie tych dwóch miesięcy ale w te wakacje raczej nie wstawię nic. Mam zamiar przygotować posty na kolejne miesiące oraz postarać się wskrzesić serię "Let's Game". Akurat to idealny czas aby zabrać się właśnie za to gdyż nie jestem pod żadną presją: tylko ja i blog. Zero obowiązków szkolnych, wobec szefa czy co tam jeszcze. Mogę pisać, przerwa, znowu pisać, przerwa i tak dalej.
Myślę, że przygotuję pokaźną pulę materiałów do czytania.

A przy okazji życzę wam, moim czytelnikom, mile spędzonych wakacji. Do zob...usł....przecz... ? ...
Pozdrawiam.

1 komentarz:

Archiwum