piątek, 3 czerwca 2011

Powitanie

Witajcie. Pewnie zastanawiacie się kim jestem i co ja tu robię. Myślicie sobie: "Och, kolejny blog o tym ciężkim życiu". Niestety (albo "stety") nie u mnie.


 Otóż jestem prostym człowiekiem chcącym rozpocząć bloga...


Ale zacznijmy od początku. Jak pewnie zdążyliście zauważyć jestem... po prostu Parysus. Nie mam wielkiego talentu literackiego więc nie spodziewajcie się wyszukanych tekstów i wielkich słów- będę pisał tak jak umiem.

No tak, ale o czym? Przecież nie można pisać o byle czym. Chyba. Hmm, nieważne. W każdym bądź razie. Na blogu będę umieszczał swoje przemyślenia na pewne tematy lecz głównie będe starał się opisywac scenę informatyczną (tak to się nazywa?) a więc np: gry, programy itp. Oczywiście (jeśli najdzie mnie taka potrzeba) skrytykuje, opiszę lub/i ocenię inne wydarzenie/temat. Postaram się pisać w miarę systematycznie choć nie obiecuję.

Jestem raczej amatorem niż- jak już wcześniej wspomniałem- wielkim pisarzem, dlatego krytykujcie ile wlezie: wyzywajcie, oczerniajcie, wytykajcie mi wszystkie błędy. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Do kolejnego postu.
Parysus

2 komentarze:

  1. No, troszku już czekamy. Kiedy post?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi ale mam małe problemy z jednym postem i jakoś nie mogę go sklecić. Mam nadzieję, że coś wymyśle.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum