poniedziałek, 16 stycznia 2012

Protest przeciwko SOPA

Choć nie było tutaj ostatnio nic (z powodu braku czasu) to mam jednak chwilkę by napisać o tym, w zwyczajnej formie blogowej, czyli nie artykuł.
Jak pewnie niektórzy z was wiedzą co to jest SOPA, jak nie to warto nadrobić zaległości czytając poprzedni artykuł. Pomieszałem. Więcej w rozwinięciu.

Od początku. zaczęło się, protest przeciwko SOPA. 18 stycznia wszyscy internetowi giganci zamkną swoje strony (m.in Google, Wikipedia, eBay). Rozpęta się chaos...
Reasumując już niedługo rozpocznie się protest przeciwko SOPA, mający na celu uniemożliwienie wejścia ustawy w życie.

Ja się cieszę, wy też powinniście się cieszyć. Jeśli przeczytałeś/aś to co tutaj napisałem bez wcześniejszego zapoznania się z artykułem, to zapraszam do lektury bo wiem, że nie zrozumiałeś/aś.

Czy protest to dobry pomysł? Odpowiedzi w komentarzach!

Do kolejnego postu.

4 komentarze:

  1. Dobrze, należało im się. Czekam na rozwój wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem przeciw sopa.

      Tak btw. Parysus napisz o tym, że można już dodawać odpowiedzi pod komentarzami :)

      Usuń
    2. No jasne, że napiszę, taka zmiana ma mi uciec? :)

      Usuń
  2. no raczej dobry :P

    OdpowiedzUsuń

Archiwum