niedziela, 30 października 2011

"Let's Game": Battlefield 3

BATTLEFIELD 3
Gra oczekiwana od ponad roku. Jej poprzednie wydania narobiły smaku na kolejną część 
tej bardzo realistycznej i tak interesującej gry. 
Studio DICE ma powód do dumy -w końcu seria BF zdobyła z ponad 50 nagród 
w różnych kategoriach. 
Od 28 października 2011 roku jest dostępna na naszym rynku.

Słowami wstępu...
Battlefield 3, czyli gra dla wymagających fanów FPS. Moi koledzy oczekiwali jej odkąd wyszła pierwsza zapowiedź. W sumie ja też na nią czekałem. Nie skończyłem jej do końca ale już uważam, że jest świetna.

Rozgrywka i sterowanie
Ponieważ gra sama w sobie nie zawiera fabuły (lub nie jest tak rozwinięta) przejdę odrazy do rozgrywki.
Ona jest po prostu świetna! Kampania dla jednego gracza pozwala na 50h... przepraszam pomyłka. Około 4h ciągłej gry ale i tak to nie powinno być za mało. BF 3 to kolejna część serii, w której możemy prowadzić pojazdy. A jest w czym wybierać!

Możemy latać śmigłowcem, jechać jeep'em lub wsiąść do czołgu i dobrze się bawić. Wrażeń nie brakuje. 
Jest pewna rzecz z której słynie Battlefield. Otóż strzelając z ręcznej wyrzutni rakiet w budynek to on, w przeciwieństwie do innych gier gdzie zostaje sama chmura dymu, zawali się (albo przynajmniej odlecą od niego kawałki żelbetonu). Nie wiem co jeszcze napisać o rozgrywce. W to trzeba zagrać! Szczególnie w tryb co-operacji albo w multiplayer.

Sterowanie jest świetne, normalnie tak jakby zostało przygotowane specjalnie dla mnie. Jestem w stanie wykonać wiele akcji jednocześnie i nie czuję jakiegoś dyskomfortu.

Grafika i muzyka
Grafika: po prostu muy bueno! Cudowna, wspaniała! Może i jest to tylko gra FPS ale grafika jest świetna, wręcz wyborna, wyśmienita! Mistrzostwo w tworzeniu strzelanek a raczej szaty graficznej do nich. Wygładzanie jest tak dopracowane, że nie widać różnicy pomiędzy zdjęciem munduru w rzeczywistości a tym w grze. Ja w pierwszej misji zwyczajnie zatrzymałem się i podziwiałem to co było do podziwiania.

Muzyka jak muzyka do takich gier. Nie jest to mistrzostwo ale wystarcza do dobrego poczucia klimatu. (ale wyrażenie...)

Ocena końcowa
Fabuła: n/d
Grafika: 6
Muzyka: 5
Rozgrywka: 6
Dodatkowe: +0,25 pkt
Ocena końcowa: 5,5+0,25= 5,75

Od autora
Gra może i droga ale warta swojej ceny. Napisałem mało ale tylko dlatego, że nie chciałem wam spoilerować całej gry. To jest wystarczająca ocena. Napiszę kiedyś jeszcze o tej grze. Tak więc ja idę grać w Battlefield'a -widzimy się za jakiś czas! Cya

Parysus

Obrazy wykorzystane w tej serii są objęte prawami autorskimi. Do wykonania banneru użyto obrazów z gry Battlefield 3 do którego prawa ma studio Digital Illusions CE (DICE)

Archiwum