piątek, 4 listopada 2011

League of Legends -NIE!


Od jakiegoś czasu możemy usłyszeć o wzrastającej popularności pewnego cRPG jakim jest League of Legends. Gra, która całkowicie opanowała polskich internautów. Powstało już wiele filmów na temat tej gry, założono setki tematów na forach, powiedziano chyba z milion słów. Ja uważam, że ta gra może i nie jest denna ale mnie nie kręci.

Gra istnieje od prawie dwóch lat chociaż plany powstały 3 lata temu, a sama idea pojawiła się w 2005 roku.
Powstała na bazie mapy Defense of the Ancients do Warcraft III: The Frozen Throne. Tak, przepisałem to z Wikipedii ale nie zamierzam tracić czasu na szukanie informacji.
Twórcami tego projektu są Brandon Beck i Marc Merrill, założyciele Riot Games.

Gra jest według mnie nudna. Bitwy 5v5 w trakcie których nie można wyjść (inaczej można być napiętnowanym i być nazywany leaver'em). Ja nie wiem co w tej grze widzą inni. Moi koledzy w to grają, mnie to nie kręci. Rozumiem zainteresowanie, w końcu to jakaś odmiana na polskim rynku, ale podniecanie się tą grą na każdym kroku staje się troszkę nienormalne. Tak, wiem, jest wiele osób którzy "podniecają" się Battlefieldem, Wiedźminem, Minecraftem itp. Ja nie jestem fanem League of Legends i wiem, że moja opinia może się nie spodobać. Nie lubię gier takiego typu, ogólnie nie lubię gier fantasy ale nie takich zwyczajnych fantasy tylko takich czystych, prawdziwych, całkowitych fantasy gdzie w świecie gry jest tyle postaci z taką barwną historią i pochodzeniem, o nazwach które często wymówić się nie da. Mogę w takie gry zagrać ale nie wciągną mnie na długo.

Prawdopodobnie nie zagram w LoL'a nigdy. Jak już napisałem wyżej nie lubię gier fantasy. Właściwie nie lubię gier typu, hmm, Warcraft tak więc wszystkie twory w jakiś sposób spokrewnione z tą grą lub jej bliskie są dla mnie nie strawne. Owszem grałem w Warcraft'a i podobało mi się ale mnie nie wciągnęło.

Mam nadzieję, że jakoś strasznie się na mnie nie obrazicie szczególnie gracze lub/i fani League of Legeneds.
Nie chcę zniechęcić zagrania w to, sami spróbujcie i zobaczcie czy gra wam się podoba.

Do kolejnego postu.
Parysus

8 komentarzy:

  1. Ja geam w lola i uważam ż je st fajny i nie roazumiem co ty go nie lubisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. @marciniak Parysus napisał, że gra nie jest denna ale go nie interesuje. Zanim napiszesz komentarz może najpierw doczytaj do końca post

    OdpowiedzUsuń
  3. @Fill nie oburzaj się. @marciniak napisał tylko swoją opinię. Ja gram w LoL'a ale nie jest zbyt interesująca. Chociaż fajnie się gra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentarze: @Kernie, @marciniak, @pograjmywLOLA, @mustang19 zostały usunięte. Ten post to nie forum. To, że ktoś ma inne zdanie to nie znaczy, że można go wyzywać.

    OdpowiedzUsuń
  5. BountyBountylistopada 05, 2011

    Ja lubię grać w League. To lubię wblogach! Niebojących się krytyki autorów którzy pisząc coś nie muszą tylko chwalić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidż of Legnds śmierdzi ^^,

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba Twój Minecraftcik ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha :D No to coś ci nie wyszło to całe nie granie w lola. Post w sumie stary to można wybaczyć xD

    OdpowiedzUsuń

Archiwum