niedziela, 6 listopada 2011

Konkursy na Youtube!

Nie bijcie mnie, że nie ma "Let's Game". Nie mogłem się dostać na konta, a gdy już się dostałem okazało się, że wszelkie zmiany jakie dokonałem nie zapisały się -w tym recenzja. W przyszłym tygodniu postaram się dodać 2 "Let's Game" ale wróćmy do tematu. A tematem jest konkurs. Nie ja go organizuje ale biorę w nim udział.

Jest nim konkurs TubePlay zorganizowany przez użytkownika YT MinecraftPolska (Patryka jakby co). Dodał on filmik w którym ukryte jest 10 dźwięków. Jak pewnie wiecie na Youtubie istnieje sztuczka szybkiego przeniesienia się w odpowiedni moment filmu. Wystarczy tylko umiejętnie kliknąć cyfrę od 0 do 9.

Patryk to wykorzystał i zrobił konkurs polegający na nagraniu pioseneczki z tychże dźwięków. Fajnie, co nie?
Do wygrania jest gif code do gry Minecraft. Nagroda kusząca, a w porównaniu z stopniem trudności konkursu wręcz nadzwyczaj opłacalna. Gra Minecraft kosztuje ok. 60zł a nagranie tej pioseneczki prawie nic!

Ale czemu o tym piszę? Ponieważ chcę wam pokazać co nagrałem ^^ oraz zachęcić tych, którzy nie mają Minecraft'a w pełnej wersji aby wzięli udział. Oto moje dzieło:







Pierwszy filmik został dobrze przyjęty, lecz okazało się, że zasady mówią jasno: "Kto muzyczkę bez filmiku dodaje ten na gif code liczyć nie może!", więc włączyłem program do nagrywania dźwięku i obrazu i nagrałem  tą samą melodię co wcześniej (no może trochę w lepszej jakości). Oto i ona (melodia):








Teraz też się wydało jaki nick mam na Youtube. Jakoś bardziej z niego nie korzystam. Może w przyszłości będą jakieś "letspleje" albo może jakiś vlog :D

Do kolejnego postu.
Parysus

2 komentarze:

  1. Zajee*ista!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno tu nie zaglądałem i musze przyznać: zapierdzieliste!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum