wtorek, 6 marca 2012

Nowy layout na Youtube

Znudzony postanowiłem się zrelaksować przed komputerem. Tak bardzo mi się nudziło, że włączyłem GIMP-a i natchniony zrobiłem layout na swój kanał Youtube. Teraz z przyjemnością wchodzę na swój kanał^^.

A tak na poważnie nie jest to cudo. Wykorzystałem trochę pędzli, przypomniałem sobie niektóre techniki. Można to nazwać formą doszkalania się. A i szablon jest zielony. To mój ulubiony kolor. Fajnie, nie? Hmm?
A dla tych którzy nie widzą całego wyglądu lub nie chcą wchodzić na mój kanał proszę, miniaturka:
Kliknij a powinno się powiększyć!

No dobra, nie taka znowu miniaturka. Interesujące jest robienie teł na YT ale z moim komputer jest to okropna męczarnia. Ale krótko, co nie? A jak zauważyliście po prawej stronie jest napis "Parysus" z takim motywem kwiatowym. To tylko element designu, chociaż fajnie wyglądało by jako moje logo. Trochę dziewczęco ale kij, przynajmniej oryginalnie. Spieprzyłem też sprawę z headerem, tam gdzie jest avatar i nazwa kanału (ciemnozielony element na górze). Zapomniałem, że Youtube nie wyłącza swojego tła gdy wstawi się własne. I teraz tak brzydko wygląda. Nawet sami zobaczcie. Podoba się?

Do kolejnego postu.

5 komentarzy:

  1. A ja tak z innej beczki troszkę. Drogi Parysie ( wnioskuje że tak masz na imię ;p )Przeglądałem sobie twój blog i najbardziej spodobała mi się seria Let's Game. Lecz czytając post o grze Battlefield 3 jestem zmuszony troszeczke sprostować twój wpis, otóż:
    - przejscie wątku fabularnego dla pojedynczego gracza zajmuje około 3h a nie 50h :D
    - BF3 nie jest pierwszym tytułem seri w którym można zasiąść za sterami pojazdów
    Dziękuje już spełniłem swoja powinność, mam nadzieję że była to ,,drobna" wpadka i przyniesie pozytywne rezultaty w przyszłośći :D
    Przecież człowiek uczy się na błędach !
    Oczywiście serdecznie pozdrawiam :D
    PS. layout bardzo interesujący !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, kilka osób mnie poprawiało. Były to moje własne odczucia, dla mnie wątek fabularny trwał 50h ;) ale poprawię to. A jeżeli chodzi o te pojazdy to tak, tu się zgodzę. W chwili pisania tamtego odcinka nie znalazłem informacji, że były kiedyś możliwości sterowania pojazdem. Teraz już wiem, dziękuję za zwrócenie uwagi ale akurat tą informacje zostawię.
      Można uznać, że nie zwróciłem uwagi na pojazdy w innych częściach :). Również pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Tylko szkoda że od dzisiaj wszystkie konta yt mają mieć już nowy wygląd ;(. Ale tło zajebiste :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, dzisiaj zauważyłem. Szkoda, a tak się starałem. No cóż. Google prowadzi dziwną politykę. Będę musiał poprawić tło :(

      Usuń
  3. Jezu co ty masz z tą ' Fasolką ' ... sorki z tym ' Ninją ' noo okay , z tą ' Ninjofasolką ' jejuu ale to słodkie ;] .. Fasolka :3

    OdpowiedzUsuń

Archiwum