czwartek, 8 marca 2012

Youtube zadecydowało!

Stało się. Youtube wprowadziło nowy wygląd kanałów na zawszę! Czemu, czemu, czemu, czeeeeeeemuuuuu!

Nie jestem przeciw ale też nie jestem za. Szczególnie, że mordowałem się ze swoim nowym, nieaktualnym layoutem! To jest po prostu wredne. Nie rozumiem co fajnego jest w tym nowym wyglądzie. Ani nie da się go dopasować kolorystycznie do własnego gustu, ani ustawić modułów jak się chce choć i tak ich właściwie nie ma. Mamy do wyboru 4 szablony o nazwach np. "Blog". Mają odzwierciedlać naturę kanału. Wielkie utrudnienie. Może ja chciałbym sam sobie ustawić?

Kiedyś kanał był, jakby to nazwać, "mieszkanie" każdego użytkownika. Mógł go urządzić jak tylko chciał. Teraz jest to raczej pokój w hotelu. Wszystkie wyglądają właściwie tak samo, różnią się tłem. Ale trudno, raczej wytrzymam, nawet przez jakiś czas miałem nowy wygląd ale chciałem zrobić sobie ładny layout. Spóźniłem się. Może jak dodadzą więcej opcji personalizacji kanału to będzie OK.

Do kolejnego postu.


3 komentarze:

  1. Zgadzam się po stokroć!!! Mój kanał miał klimat, można było dobrać kolory wg własnego gustu,dodać grafikę, wszystkie potrzebne informacje były pod ręką itd. A teraz co?!!! Olbrzymi szary panel, na którym nawet nie można ustawić przezroczystości.Po co więc opcja: "wybierz obrazek", skoro i tak go nie widać:/(za wąski margines).Każdy kanał, który odwiedzałam miał ustawioną tapetę odzwierciedlającą styl autora, a teraz..szara masa wszędzie...Jak zwykle internauci mają g**** do powiedzenia, w d***palec!!
    Domi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co wam przeszkadza nowy wygląd. Jest nawet ciekawy, przynajmniej można skupić się na zawartości kanału a nie na jegowyglądzie.

      Usuń
    2. Ja lubie jak kanał jest ładny i schludny. Utożsamia się tym samym z właścicielem.

      Usuń

Archiwum