niedziela, 12 lutego 2012

Praca w toku i trochę informacji

Znów piszę z iPhone'a tak jak to było przy trzech pierwszych wpisach na tym blogu. Nie wiedzieliście pewnie o tym, starałem utrzymać to w tajemnicy, nie jest to przecież powód do dumy. Szczególnie, że początkowe posty były takie sobie. A czas miałem, więc drugi raz tego samego błędu nie mogę popełnić.

Mam trochę tematów i pewien projekt, który chyba jest moim najciekawszym projektem, zaraz po blogu. O tematach artykułów pisać nie chcę, bo znając moje szczęście lub słomiany zapał -jak kto woli -odechce mi się ich pisania. Przykładem może być "seria": "Wena twórcza". Teoretycznie pomysł na tą serię był dobry, praktycznie okazał się klapą. "Wena twórcza" miała być czymś w stylu recenzjo-poradnika ale kiedy chciałem napisać znowu pod jej szyldem jakoś nie mogłem nic znaleźć. Chociaż muszę przyznać, że do dziś najpopularniejszym postem, który stał się flagowym tego bloga jest właśnie post z tej serii: "Jak blogować, żeby coś z tego było?". Ale do rzeczy.

Zanim jednak zacznę pisać o projekcie poinformuje was, że projekt mapki Minecraft "The History of this War"
nie został zawieszony, wciąż nad nim pracuje. Problemem są jedynie aktualizacje. Wyszło ich tyle, że aż nie mogłem się w nich połapać.

Co do obecnego projektu. Doszkalam się w zakresie języka PHP, m.in. dogłębnie studiując książkę "Blog, więcej niż internetowy pamiętnik". I tak wpadłem na pomysł nad stworzeniem własnej platformy pod... no właśnie. Pierwszym pomysłem było stworzenie platformy blogerskiej, później pomyślałem, że może się to nie przyjąć, więc uznałem, że stworzenie platformy pod stronę WWW będzie lepsze. I wtedy mój wewnętrzny głos powiedział mi: "Po chcesz kolejną platformę pod stronę WWW skoro jest dużo świetnych innych platform". Posłuchałem go i zacząłem rozmyślać nad czymś co pozwoli (żeby nie nadużywać niektórych słów) na proste stworzenie własnego serwisu ale nie zwyczajnego -społecznościowego.
Teraz nie wiem co lepsze: platforma pod bloga, własną stronę czy serwis społecznościowy. A może lepiej tworzyć po prostu pluginy do Wordpress'a i Bloggera. Jeśli ktoś nie załapał to napiszę, że projektem jest stworzenie czegoś przydatnego. I chyba na tyle, muszę jeszcze "popracować".

Do kolejnego postu. 

A jeszcze jedno. Myślę nad usunięciem tagów i zastąpienie ich kategoriami. Interesujące co nie?
Opinię wyraź w komentarzu.

8 komentarzy:

  1. Nie, tagi są spoko ale możesz je trochę uszczuplić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób let's play z jakieś ze zrecenzowanych przez ciebie gier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł

      Usuń
    2. Taak, gdyby mój komputer pozwalał na takie cuś.

      Usuń
  3. Właśnie. Może Parysus nagra LP? Kto za łapka w górę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem co sie ze mna dzieje... ale nie o tym mowa :-) jestem na TAK .. za LP oczywiscie x-D :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za pisanie z iPhona - polskie znaki się niewygodnie dość wstukuje :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum